Egy maréknyi dollárért csavarért mentem, hogy elnyirt fejeket többet ne láthassak.
A csavarok nagyrészt a karburátorhoz lesznek továbbá vettem egy 4.8-as fúrószárat, 4db gumit a gyertyapipákra, ami védi a nedvességtől, portól. Végre nem kellett több ezreket/tízezreket kiadnom, és mégis sok apróságot beújítottam. A karburátor tetején a fekete tetőt 15db M4x14 csavar fogja, aminek csak a vége menetes, mert van rajt 9,5mm hosszú 5mm átmérőjű távtartó, ami arra hivatott, hogy ne roppantsuk meg a műanyagfedelet a csavar túlhúzásával. A 3-as karbin az egyik csavar eltér, ez a szivató bowdenjét tartja, ezen nincs távtartó, azaz egy rézből készült cső van benn távtartóként. A karbi alján a csészéket 16db M4x14 csavar fogja, ezen már nincs semmiféle távtartó. A karburátorokat összekötő alumínium szelvényben 8db M5x14 csavar van. Mindegyiket imbusz fejűre cseréltem, így elkerülhetem a későbbiekben a csavarfej elnyírásokat. A karteron az olajhűtő csőnek nincs a furatban menet, ez nekem kellett belevágni, ehhez kellett a 4.8as fúrószár, illetve a M6-os menetmetsző. A napokban elkészült a teleszkóp szinterezése is, selyemfeketét beszéltünk meg emlékeim szerint, ehhez képest fényes fekete lett, majd kiderül mennyire üt el a motortól, legrosszabb esetben télen újra lesz fényezve. Kapott friss teleszkóp olajat és szimeringeket. Ugyan ezt a szint kapta az alsó és felső villahid, valamint a kormánycsutkák is. A gyújtáskapcsoló már viseletes lehet, mert van hogy akad némileg, leginkább a kormányzárra fordításkor, úgyhogy szétszedem. Ez annyira nem is egyszerű, mert ugyan csavar fogja össze, azonban ez a hat csavar olyan, hogy meghúzás után leszakad a feje, és nem lehet eltávolítani olyan egyszerűen. Két csavar fogja a felső villahidhoz, négy csavar pedig magát a gyújtáskapcsolót fogja össze. A villahidból kiszedték a műhelyben ahol szinterezték, a maradék négy megmaradt nekem. A csavarokat megpontoztam, majd 3as fúróval elkezdtem fúrni, miután ezzel elég mélyre jutottam, 5mm-es fúróval lefúrtam a fejeket. A rögzítés ilyenkor megszűnik, eltávolíthattam a gyújtáskapcsoló alját, a bent maradt csavar csonkok kézzel kicsavarhatóak. Persze hogy ne legyen egyszerű, sikerült eltörni a vékony fúrószárat, és többet nem találtam itthon, a vastaggal próbálkoztam, de lecsúszott, a furat oldalát gyepálta meg, ami alumínium, ezért nyomokat hagyott rajta. A napokban ezt a részt is el fogom rendezni, de inkább foglalkozok az összeszereléssel most már. Gyújtáskapcsoló kormányzáron