HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2011.07.29. 15:56 &rash

Rendrakás a garázsban

Címkék: funkció motor takarítás garázs rendrakás rendszerezés

Vizsgaidőszak után lazításképp neki álltam takarítani a garázsban ahol a motor is helyet kap egy autó, két bicikli, valamint a szerszámok társaságában. Elég nagy rumli volt, a különböző eszközök egymás hegyén-hátán, használat után nem került vissza minden eredeti helyére. Ez nem azt jelenti, hogy semmit nem lehetett megtalálni, így legalább kézre esett, néha kellett csupán keresgélni ezt-azt. Volt rengeteg szemét, por, pókháló, sőt még egy elektromos kávéfőzőt is találtam.

A motorhoz tartozó darabokat egybe gyűjtöttem, csoportosítva nyitott dobozokba elpakoltam őket a polcra, hogy ha szükséges, meg is találjam. A szerszámokkal hasonlóképp jártam el, a dugókulcsok visszakerültek a helyükre a dobozukban, minden tartozékkal egyetemben. A különböző folyadékok egy karton dobozban kaptak helyet. Rengeteg apró kis vackot dobtam ki, ami már semmire nem használható. Majd felsöpörtem az egész beton aljzatot, ezzel néha tüsszögő rohamra késztetve magam. Rend a lelke mindennek, jó végre ránézni. Csak éppen katatni kell, ha valamire szükségem van…

Néhány nappal később jött a felmosás is, a természet képében. Olyan nagy mennyiségű eső hullott alá, hogy a vízelvezető nem tudta elszállítani, így a főszerepben lévő melléképület ujjnyi, kétujjnyi vízben ázott.  Szerencsére a földön semmi olyant nem tárolok, aminek baja eshetne egy kis víztől, de jobb kint, mint bent.

A sikeren felbuzdulva, hogy egy délután rendbe raktam a saját garázsomat, nekiláttam a fészernek és a műhelynek, ahol igazából minden van… Biztos el tudjátok képzelni, fűnyírók, festékek, szerszámok, bogrács, elsuvasztott és elfeledett dolgok fűrészpor és lomok társaságában. A két helyiség úgy nézett ki, mintha bomba robbant volna, és a bent lévő dolgokat forgószél keverte volna össze. Itt már több napi munkára volt szükség, teljes ki és visszapakolásra, majd újratervezésre. Hely van bőven, ám a kihasználtság foka rendkívül alacsony.

Hogy mennyi minden került elő? Kalapácsból egy tucatot számoltam, fogókból is van egy marokra való, a bitfejeknek, fúrószáraknak se szeri, se száma. Flex? Abból van három, de csak kettő működik, a harmadik bekerült a javítandók közé, hacsak nem kukára ítélt. A rendrakásnak még koránt sincs vége, a feltárt és kategóriánként egybegyűjtött szerszámoknak új helyet kell találni, és egy használhatóbb környezetet kialakítani. 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr503109995

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hapsi 2011.07.29. 18:59:56

Ez aztán izgalmas sztori volt!
:-)
Vassal mi a pálya?

&rash 2011.07.30. 13:01:27

Kell ilyen is >:D
Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párszor elmentem vele egyetemre vagy dolgozni, egyszer kirándultunk, valamint lecseréltettem a gumikat és elvittem műszakira.
Két poszt még függ a levegőben, de ha karburátor takarításról szívesen olvasnál, nemsokára érkezik ;)
süti beállítások módosítása