HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2010.06.23. 16:34 &rash

Élet a vizsgák alatt, után...

Az utóbbi időben nem írtam semmit, lusta voltam és tanultam a vizsgáimra. Jelentem egy kivételével mind sikerült, nem is rosszul. Arra az egyre meg be sem jártam, a köz érdekében vettem fel a tárgyat. Egyik vizsga izgalmas volt, elfelejtett ébreszteni a telefonom, és 14 perccel a vizsga előtt keltem fel.  Gyors helyzetfelmérés fogmosás közben, legyen belőle motorozás... Be is értem vizsgázni 10 perc késéssel, azt hiszem megdöntöttem a Csopak-Veszprém „rekordomat” :D

A motorhoz nem kellett hozzányúlni mostanában, kivéve, amikor valamilyen erő hatására kitekeredett a kilométer spirál a műszerfalból. Visszarakni vissza lehet mindenféle szerelés nélkül, kisebb kezűek előnyben. 10-15 percig biztos elvoltam vele.

A fényszóró izzóját 3 perc alatt cserélem – régebben ehhez le kellett volna venni a fejidomot. Nekiláttam inkább próbálkozni vele, és most már megy érzésre, igaz egyszer beleejtettem a búrába, szóval csak óvatosan! Azonban onnan is kipiszkáltam bontás nélkül.

Hétvégente mostanában egy-egy kis gurulás van porondon. Egyik hétvégén a Bakonyban voltunk, pápa és Zirc között okádék  elég rossz minőségű úttal találkoztunk, kellemetlen amikor a kanyar közepén hiányzik  az aszfalt egy rétege, vagy fel van gyűrődve, valamint sárfelhordásos és ahogy rámegy az ember a kormány elkezd járni jobbra-balra. A táj részben kárpótol ezen sérelmekért. Van még valami az utakkal kapcsolatban: imádom a kavicsfelhordásokat, tudjátok olyan mint ami sikosságmentesités után marad vissza, és hónapokig tart mire eltakaritják. Ami egyszer a mentesitést szolgálja, az később épp az ellenkezőjét éri el, nagyon frankón pofára lehet rajta esni, és az apró kavicsok még kis sebességű esésnél is komoly karcokat csinálnak az idomon. Akkor már inkább csússzunk árokba amennyiben füves...

A május elseje hétvégén siófokra mentem a veterán kiállítás és börzére, de ebből láttam a legkevesebbet az nap. Odafele sajnos láttam egy balesetet, mentő is jött ki, de szerencsére mint utóbb kiderült, nem lett a motorosnak nagyobb baja, bár elég jelentős az anyagi kár is. A börzén rengeteg szép motort lehetett látni, meg sok lomot, ócskavasat, amiben persze az avatott szemek értéket fedeznek fel, és esetleg megmentik az utókornak. Érdekes volt látni egy 1931-es évjáratú 1200 köbcentis Harley-Davidsont, érdekes volt belegondolni, hogy nálunk 60 évvel később Simson és az MZ volt. Mondjuk a Harley nem fejlődött sokat az óta... >:D

A másik program az RF találkozó volt, Lacibánál bográcsgulyással, kutyázással, nyulazással, tesztmotorozással. A kutyázás kapcsán felül kell bíráljam elképzelésemet, miszerint egy protektoros bőrruha megállít egy megtermett kutyát – esetünkben németjuhászt…

Kipróbáltam egy 400as valamint egy 900as Suzuki RF-et. A négyszáz köbcentis kategóriatárs könnyebbnek tűnt valamivel, a váltója is teljesen más volt mint a zizin. Egyedül a fék, ami nekem szokatlan volt, megszoktam, hogy egy újjal kell csak fékeznem a fém fékcső miatt. Erőben valahol egy szinten lehet a két motor, súlyra az RF könnyebb, annyira behatóan nem néztük meg, talán majd egy következő alkalommal…

A 900as erőben teljesen más volt, 3. fokozatban nem mertem leforgatni, de már így is 160 körül járt a mutató. Körforgalomból kifele gyorsításnál csúszott ki a hátulja – azóta a zizivel is néha játszok ilyent, csak némileg magasabb fordulaton.

 

tHUNdertől kaptam hátsó fékbetétet, az övében cserés lett.              

Jelenleg a grafika átalakítása van folyamatban, következő nagyobb akció reményeim szerint csak a fényezés lesz, de az is csak a télen, most inkább használom a zizzenetet.

Képek forrása: RedOne, Pistabaaa^, &rash

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr592104295

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása