HTML

&rash

ZZR felújitás, karbantartás, modding, meg ami még jön

Friss topikok

  • Ács Zoltán: @hapsi: nekem ilyen karburátorba való fúvóka kéne hol tudnék ilyet beszerezni? (2014.06.06. 00:01) MTD Karburátor takarítás
  • László Őz: Köszönöm szépen a segítséget ha elakadok valahol továbbiakban.Kereslek. (2014.04.27. 22:10) A Dolmar sztori
  • KZs ZZR 400: Szia @MatroX! 1. Erdeklodnek, hogy mennyibe kerult az ultrahangos tisztitas? 2. Nekem egy 1994-e... (2012.04.22. 18:07) Ultrahangos karburátor tisztitás
  • &rash: Kell ilyen is >:D Vassal leginkább semmi, letakarva áll a garázsban. Idén alig használtam, párs... (2011.07.30. 13:01) Rendrakás a garázsban
  • &rash: @hapsi: Köszönöm :) Közelebbről megnézve akadnak apró hibák, néhol az illesztések látszanak. Két... (2011.06.02. 09:19) Kawa: Átváltozás

Linkblog

2010.10.10. 15:41 &rash

Lehetséges jövőkép

A Sportmotor.hu oldalán láttam meg Martin munkáit, ahogy egy 636-ost dekorált ki. Vettem a bátorságot, és megkerestem az ötletemmel, miként is szeretném látni a ZZR-em. Munkáját és idejét ez úton is köszönöm :)

Az alap ötlet egy matt/selyem fekete fényezés volna

Kindulási alapnak Google pajtás segitségével vadásztam egy nagyméretű képet, lehetőleg homogén festéssel. Eltérés a sajátomhoz képest a kipufogó dobok, a központi teleszkópom nem külső gáztartályos, az első féktárcsák ferdén lyukasak, valamint ezen helyén van az alsó idom is

Nagy feketeség, némi vörössel fűszerezve

Greenpeace logo mégsem kerülhetett rá, benzin üzemű volta végett

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zxrash.blog.hu/api/trackback/id/tr162360287

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hapsi 2010.10.12. 05:17:23

Nem rossz az ötlet, de feketéhez nem igazán illik a csicsázás, szerintem. Az a digó gép felül sincs túllogózva :-)
Az enyém:
ft-s1.sportmotor.hu/100414-31312/zx9.jpg
A másik, hogy a Kawasaki felirat kell rá!!! :-)
Inkább a ZZR helyére tedd a kalasnyikovot, a farokidomra.
Én egy nagyon halvány "EUTHANASIA project" feliraton gondolkoztam régebben, aztán inkább nem égettem magam, inkább benzinre költöm (meg sörre) az árát.

&rash 2010.10.13. 15:14:07

@hapsi:
A digó gépre nem is kell más, már maga a formája lenyűgöző, szép magában.
A ZZR-en elférne némi dekoráció, hogy egyedi legyen, de csak szolidan, bár a még most rajt lévő minta nem épp hétköznapi.
A euthanasia project elég morbid, de hát valójában igaz... :D
Szép a motorod;)
süti beállítások módosítása