Váz helyrerakása:
A könnyebbik utat választottam ilyen téren, ugyanis a váz még csupasz volt, simán ráemeltem a blokkra. A blokk felvolt bakolva, a vázat felemeltem, és ráhúztam. Elöl van hely mozgatni, hátul már problémásabb. A váltótengely és környékében állandóan elakadt a váznak az a része, ami a kitámasztó érzékelőt tartja. Próbálkoztam máshogy, az elején feljebb emeltem, és igy a hátulját le tudtam vinni annyira, hogy alulról csúsztassam rá a hátsó rögzítési pontokra a vázat. Van egy csavar a váz jobb oldalán az alsó rögzítésnél, ez olyan passzentosra volt állítva, hogy nem tudtam be paszirozni a blokkot a vázba. Némileg beljebb tekerve már könnyedén a helyére került minden. Mellesleg annyira szoros volt azon a ponton, hogy kiszedtük még anno a csavarokat, de nem engedte szorításából a blokkot a váz. Helyre tettem a csavarokat, alől nekem bukógombák vannak a gyári felfogatás helyén. Ekkor jut eszembe, le akartam mérni a blokk súlyát igy szárazon. Vázzal együtt 83kg, a váz magában 15-16kg, villahidastól legyen 17, a blokk tehát 66kg lenne ezek alapján, olaj nélkül. Megmértem még más apróságokat is: lengővilla 5kg, hátsó teleszkóp himbástól 5kg, első kerék 11 kg. Kíváncsi leszek a végén mennyit fog mutatni a mérleg, no meg arra is hogy fogom megmérni.
Lengőkar helyrerakás:
Befűztem a hajtásláncot, majd átbújtattam rajta lengőkart, ugyanis a nittelős láncot másképp nem tudom visszarakni. Rögzítettem a lengőkart és a hátsó teleszkópot, majd jöhetett helyére a hátsó kerék. Párszor összeraktam meg szétszedtem, mert a szinterezés miatt szorult a tengely a lengőkar azon részén, ahol vándorolhatna a láncfeszesség állítása végett, vakarhattam ki a felesleges szintert. Aztán elfelejtettem rögzíteni a féknyereg tartót, a hátsó kerék miatt pedig nem tudtam ennek a csavarját a helyére tolni. Ráadásul elfelejtettem a hátsó kereket megmérni, úgyhogy még jön egy kör. Kutya szerint évekre el kellett volna búcsúznom a hátsó tengelytől, ehhez képest elég gyakran a kezembe akadt mostanában.
Himbarendszer:
1. Középtámasz
2. Rugóstag rögzítési pont
3. Kutyacsont rögzítési pont
4. Himbarendszer vázhoz való rögzítése
Hátsó kerék rögzítése:
1. tengely
2. tengelytáv távolság jelző jobb
3. féknyereg tartó – a képen nincs
4. távtartó
5. kerék + menesztő + fogaskerék + távtartó
6. tegelytávolság jelző bal
7. alátét
8. koronás anya + sasszeg