2007 Júniusában, még a kereskedésben
Jól megfigyelhető, hol fekszik fel az oldalán való csúszáskor. Az első ütést a generátor-dekli kapja, ami gyakran elreped, és az olajunk elfolyik, én megúsztam egy hajszálrepedéssel, amit kétkomponensű fémragasztóval, valamint karbon deklivédővel (kösz tHUNder :) ) orvosoltam
Hidegebb időben a kesztyű átmelegitésére alkalmas a kipufogódob
A fényezés a gyári 1999-es: CANDY PERSIMMON RED (A5)
Piros felnicsik, bukógomba, tengelygomba...
Kutyával Szigligeten
Siófok - Chris*ST
Endurós haverok rászabadultak egy "hasalós" vasra :D
Déja vu?
Az áhitott selyem fekete szinter
Karburátor szinkronizálás. Az egyik óra csalt, a csövek néhol ki voltak repedve, a folytás sem volt tökéletes, hol csapkodott a mutató, hol meg sem mozdult...
Végre egyben, bár még naked...
Felöltöztettem :)
Az alsó idomot feleslegesnek tartottam vissza rakni, igy olajcserénél nem kell levenni, valamint nem akad el, ha nem veszek észre egy fekvő rendőrt, vagy padkára fel-le közlekedés történik. Két személlyel fekvőrendőrön reszeltem már meg :D
Bukó gomba teszi a dolgát - felszántottam a gyepet. A fű vizes volt, a sebesség relative nagy egy parkoláshoz
,,Mindenről lehet szép képet késziteni" - RedOne
Siófok - RF klub
Tihany - Bologna
Kakucs, kezdő motorozás a Tesztmotor.hu szervezésében, mögöttem HH Taylor, a FastRide főszerkesztője
Fékezési gyakorlat, elsokall hátsó fékkel - lassan szükségem lesz egy új hátsó gumira
Jelen állapot
20 évnyi ZZR henger űrtartalom és évjárat szerint sorba helyezve. Részletek később, a Hegylakok.hu -n
Örülök, hogy sikerült Kutyának az elől látható motor :)
A második, nos az a fekete, az nagyon-nagyon megtetszett;)
MI-vel beálltunk a szökőkútba. Különös módon senki nem fejezte ki rosszallását az arra sétálók közül, sokan fényképezték is azt a két marhát :P
Ez pedig a homályos jövő...